Referenssit

Referenssit

Ulkomainonnan kasvu on ollut viimeiset vuodet vakuuttavaa. Keskeisimpänä tekijänä ulkomainonnan kasvussa on pidetty ulkomainonnan digitalisoitumista. Digitalisoituminen on mahdollistanut nykyaikaisen mainoskampanjan totetuksen myös ulkomainonnassa.

Digitaalista ulkomainontaa voit hyödyntää niin taktiseen- kuin myös brändimarkkinointiin. Tälle sivustolle on kerätty esimerkkejä erilaisista kampanjatoteutuksista.

Mikäli olet kiinnostunut digitaalisesta- tai klassisesta ulkomainonnasta. Ota meihin yhteyttä ja kerromme lisää mahdollisuuksista.  

Ulkomainonnasta on moneksi.

Digitaalista- sekä klassista ulkomainontaa voidaan käyttää monella eri toimialalla sekä monessa eri käyttötarkoituksessa. Löydät tältä sivulta mainoslaiteverkostomme avulla toteutettuja erilaisia mainoskampanjoita.

Katso video

Kampanja: Rakennushankkeen ennakkomarkkinointi, Jatke Oy

Rakennusyhtiö Jatke hyödynsi digitaalista ulkomainontaa Kouvolassa, kun rakennusyhtiö aloitti Kouvolaan kaavaillun uudiskohteen ennakkomarkkinoinnin. Kampanja toteutettiin selkeällä sekä visuaalisesti brändin mukaisella mainossisällöllä. Jonka lisäksi hyödynnettiin taulujen digitaalisuutta kohdentamalla erilaista mainossisältöä eri päiviin sekä kellonaikoihin. 

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat

Kampanja: Autoliikkeen avajaiset, Suomen Autokauppa Oy

Autoliike SAKA hyödynsi digitaalista ulkomainontaa Kouvolassa, kun autoliike oli avaamassa uutta myymälää Kouvolaan. Kampanjassa huomionarvoista oli erittäin selkeä sekä mieleenpainuva mainosssisältö, jota hyödynnettiin myös lanseerauksessa muissa yhtiön käyttämissä mainoskanavissa.

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat

Kampanja: Kotkan Merimuseon näyttelyn markkinointi, Merikeskus Vellamo

Merikeskus Vellamo hyödynsi digitaalista- sekä klassista ulkomainontaa Kotkassa kampanjoidessaan Sex and the Sea näyttelyä. Kampanjassa huomionarvoista oli monikanavainen ulkomainonta, jossa hyödynnettiin pitkäaikaiseen markkinointiin klassisia ulkomainospintojamme sekä taktisena välineenä digitaalisia tienvarsitaulujamme. 

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat

Kampanja: Myymälän avajaiset, Puuilo

Tarjoustavarataloketju Puuilo hyödynsi digitaalista ulkomainontaa Kotkassa sekä Haminassa, kun päivittäistavarakauppa avasi Kotkaan uuden myymälän. Kampanjassa huomionarvoista oli brändikasvon hyödyntäminen isona kuvana mainoksessa sekä pidempi kampanjan kesto, jolla entisestään parannettiin digitaalisen ulkomainonnan tavoittavuutta.

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat
Katso video

Kampanja: Omaolon palvelun lanseeraus, Kymsote

Kymsote hyödynsi koko digitaalista ulkomainosverkostoamme, kun Kymsoten kautta markkinoitiin alueellisesti Omaolo-palvelua. Kampanjassa huomionarvoista oli koko digitaalisen mainosverkoston käyttö, vaihtuva kampanjasisältö ja sitä kautta vuorovaikutteisuus sekä toimialalla uuden markkinointimuodon käyttöönotto. 

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat
Katso video

Kampanja: Jekyll Hyde -musikaalin markkinointi, Lahden Kaupunginteatteri

Lahden Kaupunginteatteri hyödynsi digitaalista ulkomainontaa Kouvolassa, kun teatteri markkinoi musikaaliansa. Huomionarvoista kampanjassa oli liikkuvien elementtien käyttö mainossisällössä, joka ennestään lisäsi mainonnan huomioarvoa ja täten mainonnan vaikuttavuutta. Lisäksi huomionarvoista oli ylialueellinen markkinointi asiakkaan pääasiallisen toimialueen ulkopuolella.

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat