Luo vaikuttavaa mainontaa,
digitaalisen ulkomainonnan avulla.

Mieleenpainuvia kampanjoita

Referenssit

DOOH, eli Digital-Out-Of-Home on yleisnimitys kaikille kodin ulkopuolisille digitaalisille mediapinnoille. Mediapinnat voivat olla tienvarsilla, kauppakeskuksissa tai muilla keskeisillä paikoilla.

DOOH-mainonta mahdollistaa monenlaiset kampanjatoteutukset sekä mainonnan hyötyjä on todettukin hyvin laajalti eri toimialoilla.

Löydät alta lisätietoja muutamista erilaisista toteutetuista kampanjoista mediapinnoillamme.

Kampanja: 24h eläinsairaalan lanseeraus, Evidensia / Kouvolan Eläinsairaala

Evidensialle kuuluva Kouvolan Eläinsairaala käynnisti sekä lanseerasi helmikuussa 2021 uuden ympärivuorokautisen eläinsairaalan Kouvolaan. Kouvolan eläinsairaala halusi hyödyntää digitaalisen ulkomainonnan laajaa tavoittavuutta sekä korkeaa huomioarvoa heille strategisesti tärkeimmissä kaupungeissa.

Ympärivuorokautisen eläinsairaalan palvelut Kouvolassa saavat ihmiset liikkeelle myös lähimaakunnista, joten kampanjointia toteutettiin kaikissa mainospinnoissamme koko kevään 2021 ajan.

Kampanja toteutettiin yksinkertaisella ja selkeällä mainossisällöllä sekä pitkällä kampanjakestolla, joka on myös erinomainen tapa jättää muistijälki brändistä, pidemmäksikin aikaa. Osassa paikkakunnissa hyödynnettiin myös animoituja sisältöjä herättämään huomiota.

Kampanja: Autoliikkeen avajaiset, Suomen Autokauppa Oy

Yli 25 000 ajoneuvoa vuosittain myyvä autokauppa SAKA hyödynsi digitaalista ulkomainontaa Kouvolassa, kun autokauppa oli avaamassa uutta myymälää Kouvolaan.

Kampanjassa huomionarvoista oli erittäin selkeä sekä mieleenpainuva ja huomiota herättävä ”astronautti-mainosssisältö”, jota yhtiö hyödynsi myös lanseerauksessa muissa yhtiön käyttämissä mainoskanavissa.

Yhteneväinen mainossisältö sekä offline- ja online-kanavien käyttö yhdessä onkin asiakkaidemme toimesta todettu parhaimmaksi tavaksi saavuttaa laaja-alainen huomioarvo. N. 80% asiakkaistamme hyödyntää digiulkomainontaa yhdessä somemainonnan kanssa.

Kampanja: UPM Pellos vaneritehtaan rekrykampanjointi.

UPM Pellos on Euroopan suurin vaneritehdas sekä Etelä-Savon suurin teollinen työnantaja, joka rekrytoi aktiivisesti mm. nuoria oppisopimuksen sekä kesätöiden pariin.

Digitaalisen ulkomainonnan laaja tavoittavuus paikallisesti eri ikäryhmissä (esim. nuorten parissa) mahdollistikin juuri rekrymarkkinoinnin toteutuksen UPM:lle, kun tehtaalle haettiin syksyllä 2021 uusia työntekijöitä erilaisiin tehtäviin.

Huomionarvoista oli tapa hyödyntää massamediaa, eli digiulkomainontaa yhdessä muiden työnhakuun kohdennettujen rekrykanavien kanssa.

Kampanja: Myymälän avajaiset, Puuilo

Tavarataloketju Puuilo hyödynsi digitaalista ulkomainontaa Kotkassa sekä Haminassa, kun he avasivat Kotkaan uuden myymälän.

Kampanjassa huomionarvoista oli tunnetun brändikasvon hyödyntäminen isona kuvana mainoksessa sekä pidempi kampanjan kesto, jolla entisestään parannettiin digitaalisen ulkomainonnan tavoittavuutta kuluttajien keskuudessa sekä täten saatiin ihmiset laajasti tietoiseksi uuden myymälän avauksesta.

Nimenomaan digiulkomainonnan laaja tavoittavuus eri ikäryhmissä sekä sosioekonomissa luokissa ja rauhallinen mediaympäristö tarjoavat erinomaisen yhdistelmän kuluttaja-asiakkaiden tavoittamiseen erilaisten uusien liikkeiden avauksessa.

Kampanja: Asiakasohjaus Omaolo-palveluun, Kymsote

Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä Kymsote aloitti toimintansa 1.1.2019. Kymsoten tehtävänä on järjestää ja tuottaa kaikille maakunnan asukkaille yhdenvertaiset ja helposti saavutettavat sote-palvelut.

Sote-palveluiden tehostamisessa yhdeksi tekijäksi on nostettu erilaisten digitaalisen palveluiden käyttöönotto. Kymsote hyödynsikin Omaolo-palvelun kampanjoinnissa digitaalista ulkomainontaa, joka takasi kampanjalle laajan tavoittavuuden eri ikäryhmissä sekä yhteiskuntaluokissa.

Digitaalisen ulkomainonnan hyödyt onkin todettu toimiviksi, kun ihmisiäa halutaan ohjata verkon ulkopuolisista ympäristöistä verkkoon.

Kampanja: Waitress musikaalin mainonta, Lahden Kaupunginteatteri

Lahden Kaupunginteatteri on yksi Suomen suurimmista ammattiteattereista niin kooltaan, kuin katsojaluvuiltaan.

Lahden Kaupunginteatteri onkin hyödyntänyt useissa eri teatteriesityksissään digitaalista ulkomainontaa niin Kouvolassa, kuin myös useammilla muilla paikkakunnilla verkostossamme.

Huomionarvoista kampanjoinnissa onkin ollut liikkuvien elementtien käyttö mainossisällöissä sekä digiulkomainonnan systemaattinen ja pitkäkestoinen hyödyntäminen teatterin esityksissä aina koko ohjelmistokauden ajan.

Kiinnostaako digiulkomainonta ?

Varaa maksuton 30 minuutin esittely digiulkomainonnasta teams-yhteydellä, jonka avulla saat kattavan käsityksen digiulkomainonnan monista mahdollisuuksista sekä esimerkit lukuisista erilaisista kampanjatoteutuksista.


    Ottamalla yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta hyväksyt, että tallennamme ja käsittelemme tietojasi tietosuojalain 1050/2018 mukaisesti. Lue tästä tietosuojalauseke.