Luo vaikuttavaa mainontaa,
digitaalisen ulkomainonnan avulla.

MIELEENPAINUVIA KAMPANJOITA

Referenssit

DOOH, eli Digital-Out-Of-Home on yleisnimitys kaikille kodin ulkopuolisille digitaalisille mediapinnoille. Mediapinnat voivat olla tienvarsilla, kauppakeskuksissa tai muilla keskeisillä paikoilla.

DOOH-mainonta mahdollistaa monenlaiset kampanjatoteutukset sekä mainonnan hyötyjä on todettukin hyvin laajalti. Löydät alta lisätietoja erilaisista kampanjatoteutuksista.

Katso video

Kampanja: Rakennushankkeen ennakkomarkkinointi, Jatke Oy

Rakennusyhtiö Jatke hyödynsi digitaalista ulkomainontaa Kouvolassa, kun rakennusyhtiö aloitti Kouvolaan kaavaillun uudiskohteen ennakkomarkkinoinnin. Kampanja toteutettiin selkeällä sekä visuaalisesti brändin mukaisella mainossisällöllä. Jonka lisäksi hyödynnettiin taulujen digitaalisuutta kohdentamalla erilaista mainossisältöä eri päiviin sekä kellonaikoihin. 

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat
Kampanja: Autoliikkeen avajaiset, Suomen Autokauppa Oy

Autoliike SAKA hyödynsi digitaalista ulkomainontaa Kouvolassa, kun autoliike oli avaamassa uutta myymälää Kouvolaan. Kampanjassa huomionarvoista oli erittäin selkeä sekä mieleenpainuva mainosssisältö, jota hyödynnettiin myös lanseerauksessa muissa yhtiön käyttämissä mainoskanavissa.

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat

Kampanja: Kotkan Merimuseon näyttelyn markkinointi, Merikeskus Vellamo

Merikeskus Vellamo hyödynsi digitaalista- sekä klassista ulkomainontaa Kotkassa kampanjoidessaan Sex and the Sea näyttelyä. Kampanjassa huomionarvoista oli monikanavainen ulkomainonta, jossa hyödynnettiin pitkäaikaiseen markkinointiin klassisia ulkomainospintojamme sekä taktisena välineenä digitaalisia tienvarsitaulujamme. 

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat

Kampanja: Myymälän avajaiset, Puuilo

Tarjoustavarataloketju Puuilo hyödynsi digitaalista ulkomainontaa Kotkassa sekä Haminassa, kun päivittäistavarakauppa avasi Kotkaan uuden myymälän. Kampanjassa huomionarvoista oli brändikasvon hyödyntäminen isona kuvana mainoksessa sekä pidempi kampanjan kesto, jolla entisestään parannettiin digitaalisen ulkomainonnan tavoittavuutta.

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat
Katso video

Kampanja: Omaolon palvelun lanseeraus, Kymsote

Kymsote hyödynsi koko digitaalista ulkomainosverkostoamme, kun Kymsoten kautta markkinoitiin alueellisesti Omaolo-palvelua. Kampanjassa huomionarvoista oli koko digitaalisen mainosverkoston käyttö, vaihtuva kampanjasisältö ja sitä kautta vuorovaikutteisuus sekä toimialalla uuden markkinointimuodon käyttöönotto. 

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat
Katso video
Kampanja: Jekyll Hyde -musikaalin markkinointi, Lahden Kaupunginteatteri

Lahden Kaupunginteatteri hyödynsi digitaalista ulkomainontaa Kouvolassa, kun teatteri markkinoi musikaaliansa. Huomionarvoista kampanjassa oli liikkuvien elementtien käyttö mainossisällössä, joka ennestään lisäsi mainonnan huomioarvoa ja täten mainonnan vaikuttavuutta. Lisäksi huomionarvoista oli ylialueellinen markkinointi asiakkaan pääasiallisen toimialueen ulkopuolella.

Huomionarvoista kampanjassa & Mainospaikat