Palaa takaisin

Jaa sisältö:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Tavoita äänestäjät kuntavaaleissa isoilla ulkomainospinnoilla.

Kuva vuoden 2019 eduskuntavaaleista.

Kuntavaalit järjestetään 18.4.2021 ja ennakkoäänestys pidetään 7. – 13.4.2021. Olemme koonneet tähän artikkeliin ehdokkaille sekä puolueille keskeisimmät tiedot sekä ohjeet kevään kuntavaalien ulkomainontaan liittyen. 

Ehdokas tai puolue saa kauttamme ostettua mediatilaa niin digitaalisille, kuin myös klassisille tienvarsitauluillemme usealle eri paikkakunnalle. Kaikki mainostaulumme sijaitsevat keskeisillä sisääntulo- tai poistumisväylillä ja täten niiden avulla vaalimainontasi tavoittaa suuren määrän eri ihmisiä. Vaalimainontaa voit tehdä eri pituisilla mainoskampanjoilla sekä eri mainostaulu määrillä. Saat kauttamme tarvittaessa vaalimainontaasi tarvittavat tukipalvelut, elikkä mainosaineiston teon sekä apua ulkomainoskampanjan suunnitteluun.

Huom. Vuoden 2019 eduskuntavaaleissa mainospaikat myytiin loppuun jo hyvissä ajoin, joten mikäli haluat toteuttaa ulkomainontaa kevään kuntavaaleissa – kannattaa mainospaikat varata viimeistään nyt ! 

Kysy lisätietoja kuntavaalien mainontaan liittyen: 

Puhelinnumero: 050 411 1228
Sähköposti: jasse@mertsi.fi

3 tärkeää syytä, miksi tehdä vaalikampanja isoilla mainospinnoilla. 

Löydät alta 3 keskeistä pointtia, miksi juuri isot näyttävät ulkomainospinnat ovat erinomainen kanava kuntavaaleissa äänestäjien tavoittamiseen.

  1. Tavoittavuus + kustannustehokkuus: Ulkomainonnan tavoittavuus oli viime vuoden Kantar TNS:n mittauksessa yli 97% koko väestöstä ja täten ulkomainonnan tavoittavuus on korkea ikäryhmästä tai yhteiskuntaluokasta riippumatta. Lisäksi ulkomainonta on kontaktimääriin suhteutettuna yksi edullisimmista medioista markkinoilla.
  2. Digitaalisuus: Digitaalisilla tienvarsitauluilla voit kohdentaa mainontaasi eri ajankohtiin (päivän tai viikon mukaan). Lisäksi pystyt kohdentamaan erilaista mainossisältöä eri ajankohtiin, joka itsessään luo vuorovaikutteisuutta mainonnallesi ja täten mainonnan tehokkuus lisääntyy.
  3.  Vaikuttavuus: Näyttävät ja isot mainospinnat herättävät jo itsessään huomiota. Tätä vaikutusta tehostaa rauhallinen mediaympäristö, jossa mainontasi tulee varmasti nähdyksi, kun huomiostasi ei kilpaile muut mainokset. Digitaalisilla tauluilla myös sisällön vaihtuvuus tekee sisällöstä enemmän huomiota herättävää sekä vuorovaikutteisempaa.