Ole tietoinen markkinoinnin mahdollisuuksista sekä vallitsevista trendeistä niin alueellisesti kuin myös valtakunnallisesti.

Markkinointi kuten yhteiskunnassa moni muukin asia elävät nopeaa muutosta digitaalisaation myötä. Ja täten myös markkinointiin liittyy paljon uutta tietoa, ja uusia mahdollisuuksia. Ajankohtaista -osiomme tarkoituksena on tarjota asiakkaillemme kattavaa sekä ajankohtaista tietoa digitaalisesta ulkomainonnasta mm. sen kehittymisen, vallitsevien suuntauksien sekä trendien osalta. 

Löydät alta aiheeseen liittyviä artikkeleita:

Vuosi 2022 ja digitaalinen ulkomainonta, miltä tuleva vuosi näyttää?

Nykyisestä pandemiatilanteesta sekä rajoituksista huolimatta ihmisten liikkumisen määrässä ei ole olennaisia muutoksia tieliikenneosuuksilla, jossa taulumme sijaitsevat. Suurimmat pandemian vaikutukset näkyvät edelleen joukkoliikenteen käytössä, jossa matkustajamäärät laahaavat vieläkin pandemiaa edeltävästä tasosta. Mahdollisista rajoituksista huolimatta keskeisillä tieosuuksilla liikennemäärien uskotaan pysyvän normaalilla tasolla myös jatkossa. [Lue lisää tästä]

Digitaalisesta ulkomainonnasta apua rekrymarkkinointiin ?

Tällä hetkellä monella toimialalla on kova pula työntekijöistä. Samaan aikaan uusia toimenpiteitä rekrymarkkinointiin mietitään HR- sekä markkinointiyksiköissä työntekijöiden löytämiseksi. Tähän artikkeliin onkin koottu rekrytoijien ajatuksia siitä, mitä mahdollisuuksia digitaalinen ulkomainonta tuo rekrymarkkinointiin muihin kanaviin nähden. [Lue lisää tästä]

Mertsi-media, 3 vuotta täyteen digitaalista ulkomainontaa.

Tänään 27.8.2021 tulee kolme vuotta täyteen siitä, kun yhtiömme ensimmäiset digitaaliset tienvarsitaulut asennettiin. Tämän jälkeen olemmekin pyrkineet kehittämään jatkuvasti toimintaamme mm. kasvattamalla digitaalista ulkomainosverkostoamme sekä auttamalla asiakkaitamme toteuttamaan entistä parempia ulkomainoskampanjoita. [Lue lisää tästä]

3 vinkkiä syksyn ja talven digiulkomainontaan

Päivät lyhenevät ja illat hämärtyvät, mutta digiulkomainonnan huomioarvo vain voimistuu. Syksy ja talvi onkin mitä erinomaisinta aikaa toteuttaa mainontaa digitaalisten tienvarsitaulujen avulla. Lue tästä kolme vinkkiä toimivan digiulkomainonnan toteuttamiseen syksylle ja talvelle. [Lue lisää tästä]

Mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta. Digitaalisen ulkomainonnan työryhmä selvitti.

Vuonna 2019 aloitti digitaalisen ulkomainonnan työryhmä, jonka pyrkimyksenä on luoda kilpailukykyä ylläpitäviä standardeja sekä tuoda parhaita käytäntöjä maailmalta Suomeen. Tänä vuonna työryhmän keskeisimpänä tavoitteena on ollut edistää toimialaa sekä lisätä ymmärrystä toimialaa kohtaan. Työryhmä koostuu markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoista, jotka edustavat mm. mainostajia, mediatoimistoja, mainostoimistoja sekä mediatarjoajia. [Lue lisää tästä]

Digitaalinen ulkomainonta: joustavin, innovativiisin sekä luovin mainoskanava.

Digitaalisten mainoskanavien merkitys on korostunut viime vuosina, sillä mainonnan halutaan olevan innovatiivista, kohdennettua, realiaikaista, luovaa sekä mainonnan toteuttamisen mahdollisimman joustavaa. Juurikin digitaalisuus on tehnyt myös ulkomainonnasta: luovan, innovatiivisen sekä joustavan mainoskanavan. Jo nyt digitaalisen ulkomainonnan avulla on mahdollista tehdä erittäin näyttäviä, luovia sekä mieleenpainuvia mainoskampanjoita. [Lue lisää tästä]

Digitaalinen ulkomainonta: taktista- vai brändimarkkinointia ?

Digitalisuus on tuonut markkinointiin monia erinomaisia asioita mm. sisällön realiaikaisuuden, markkinoinnin kohdentamisen sekä mitattavuuden. Edellä mainittujen tärkeiden asioiden myötä monet yritykset ovat tiedostaen tai tiedostamattaan siirtäneet markkinoinnin panostuksia vahvasti taktisen markkinoinnin puolelle kanavasta riippumatta ja täten brändimarkkinoinnin merkityksellisyys on monelta unohtunut. [Lue lisää tästä]

Tavoita äänestäjät kuntavaaleissa isoilla ulkomainospinnoilla.

Kuntavaalit järjestetään 18.4.2021 ja ennakkoäänestys pidetään 7. – 13.4.2021. Olemme koonneet tähän artikkeliin ehdokkaille sekä puolueille keskeisimmät tiedot sekä ohjeet kevään kuntavaalien ulkomainontaan liittyen. [Lue lisää tästä]

Kaikki mitä sinun tulee tietää digitaalisesta ulkomainonnasta.

Tällä hetkellä monet toimijat suunnitellevat jo kovaa vauhtia ensi vuoden markkinointiaan. Markkinointi, kuten moni muukin asia yhteiskunnassa on kokenut ison muutoksen digitalisaation myötä viimeisten vuosien aikana. Tämä on osaltaan vaikuttanut siihen, että mainostajat joutuvat entistä enemmän miettimään mitä mainoskanavia käytetään sekä mihin ja miten niitä käytetään. [Lue lisää tästä]

Ohjaa asiakkaasi verkkoon digitaalisen ulkomainonnan avulla.

Digitaalinen ulkomainonta on massamedia sanan varsinaisessa merkityksessä ja todennäköisesti myös viimeinen massamedia, joka tullaan koskaan näkemään. Digitaalisen ulkomainonnan ehdottomana etuna on sen laaja tavoittavuus eri ikäryhmissä sekä yhteiskuntaluokissa. [Lue lisää tästä]