- Etusivu
- Ulkomainonta
Kymenlaakso
Etelä-Karjala
Päijät-Häme
Etelä-Savo
Uusimaa
Klassinen ulkomainonta
Suunnittelijalle
DOOH, eli Digital-Out-Of-Home on yleisnimitys kaikille digitaalisille kodin ulkopuolisille mediapinnoille ja OOH vastaavasti yleisnimitys perinteiselle ulkomainonnalle.
- Yritys
- Yhteystiedot
Ole tietoinen digiulkomainonnan mahdollisuuksista sekä vallitsevista trendeistä alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Ajankohtaista osiosta löydät tietoa mm. digiulkomainontaa koskevista tutkimuksista, trendeistä ja ylipäätään huomioita digitaalisen ulkomainonnan kehityksestä sekä ajankohtaisia uutisia yhtiömme toiminnasta.

- Julkaistu: 22.11.2022
- Artikkeli
- Lukuaika: >2,5 minuuttia
Nyt jos koskaan on se aika, kun digiulkomainontaan kannattaa panostaa.
Kuluttajien luottamusindikaattorin saldoluku on madellut koko vuoden alhaalla. Tämä ilmenee tilastokeskuksen kuluttajaluottamuksen mittauksessa. Tällä hetkellä eletään epävarmoja aikoja ja samoin tulevaisuus näyttää myös monin tavoin epävarmalta. Mitä tämä tarkoittaa mainonnalle?
Kaikesta epävarmuudesta huolimatta tämä on yrityksille se aika, jolloin mainontaan kannattaa panostaa. Miksi ihmeessä?
Useat tutkimukset toteavat, että panostamalla taantuman aikaan markkinointiin saman määrän tai ylipanostamalla saavutetaan niin taantuman aikana, kun myös taantuman jälkeen markkinointiin sijoitetulle pääomalle parempi tuotto. Myö ne toimijat, jotka kykenevät jatkamaan tai jopa kasvattamaan mainonnan panostuksiaan läpi taantuman, saavat myös mainontaan käytetylle rahalle entistä paremman vastineen.

- Julkaistu: 13.9.2022
- Artikkeli
- Lukuaika: >4 minuuttia
Huomiomme energiatilanteen nyt ja tulevaisuudessa digiulkomainonnassa.
Poikkeukselliset ajat eivät ole vielä loppumassa.
Mediassa on käyty vilkasta keskustelua energiasta ja sen riittävyydestä. Lokakuussa on alkamassa kampanja, jossa suomalaisia kannustetaan energian säästöön. Energiaan kokonaisvaltaisesti liittyvät monenlaiset eri kysymykset ovat aina olleet yhtiömme toiminnan kehittämisessä mukana, sillä kyse on meidän toiminnan näkökulmasta välttämättömästä ja merkittävästä asiasta.
Kuitenkin julkisen keskustelun (= uutisoinnin) rinnalle on hyvä tuoda esiin tosiasialliset seikat jo nykyisistä toimenpiteistä ja niiden vaikutuksista energian säästöön. Alta löydät 5 faktaa energiasta ja digiulkomainonnasta meidän yhtiömme osalta.

- Julkaistu: 18.8.2022
- Artikkeli
- Lukuaika: >2 minuuttia
Läpi eduskuntavaaleissa digitaalisessa ulkomainonnalla.
Tulevan vuoden eduskuntavaalien vaalipäivä on sunnuntai 2.4.2023. Kansanedustajat valitaan kolmestatoista eri vaalipiiristä vaalikaudelle 2023-2027. Ennakkoäänestys kotimaassa järjestetään: 22.3. – 28.3.2023.
Digitaalinen ulkomainonta onkin erinomainen väylä äänestäjien tavoittamiseen sekä aktivoimiseen vaaleissa. Kauttamme saat digiulkomainoskampanjan kaikissa Kaakkois-Suomen sekä Hämeen vaalipiirin keskeisimmissä kaupungeissa.

- Julkaistu: 28.2.2022
- Artikkeli
- Lukuaika: >2 minuuttia
Tavoita tapahtumista kiinnostuneet kuluttajat digitaalisella ulkomainonnalla.
Kevät ja kesä saaapuu sekä täten myös samalla rajoitusten höllentyessä erilaiset tapahtumat. Pitkittynyt pandemia onkin luonut monelle ihmiselle yhä suuremman kiinnostuksen elämysten ja erilaisten tapahtumien äärelle. Tästä artikkelista saat vinkit ja pointit, miksi juuri digiulkomainonta on erinomainen kanava näiden ihmisten tavoittamisessa.

- Julkaistu: 29.12.2021
- Artikkeli
- Lukuaika: 4 minuuttia
Vuosi 2022 ja digitaalinen ulkomainonta, miltä tuleva vuosi näyttää?
Nykyisestä pandemiatilanteesta sekä rajoituksista huolimatta ihmisten liikkumisen määrässä ei ole olennaisia muutoksia tieliikenneosuuksilla, jossa taulumme sijaitsevat. Suurimmat pandemian vaikutukset näkyvät edelleen joukkoliikenteen käytössä, jossa matkustajamäärät laahaavat vieläkin pandemiaa edeltävästä tasosta. Mahdollisista rajoituksista huolimatta keskeisillä tieosuuksilla liikennemäärien uskotaan pysyvän normaalilla tasolla myös jatkossa.

- Julkaistu: 13.9.2021
- Artikkeli
- Lukuaika: 2 minuuttia
Digitaalisesta ulkomainonnasta apua rekrymarkkinointiin ?
Tällä hetkellä monella toimialalla on kova pula työntekijöistä. Samaan aikaan uusia toimenpiteitä rekrymarkkinointiin mietitään HR- sekä markkinointiyksiköissä työntekijöiden löytämiseksi. Tähän artikkeliin onkin koottu rekrytoijien ajatuksia siitä, mitä mahdollisuuksia digitaalinen ulkomainonta tuo rekrymarkkinointiin muihin kanaviin nähden.

- Julkaistu: 27.8.2021
- Uutinen
- Lukuaika: >2 minuuttia
Mertsi-media, 3 vuotta täyteen digitaalista ulkomainontaa.
Tänään 27.8.2021 tulee kolme vuotta täyteen siitä, kun yhtiömme ensimmäiset digitaaliset tienvarsitaulut asennettiin. Tämän jälkeen olemmekin pyrkineet kehittämään jatkuvasti toimintaamme mm. kasvattamalla digitaalista ulkomainosverkostoamme sekä auttamalla asiakkaitamme toteuttamaan entistä parempia ulkomainoskampanjoita.

- Julkaistu: 10.8.2021
- Ajankohtaista
- Lukuaika: >2 minuuttia
3 vinkkiä syksyn ja talven digiulkomainontaan
Päivät lyhenevät ja illat hämärtyvät, mutta digiulkomainonnan huomioarvo vain voimistuu. Syksy ja talvi onkin mitä erinomaisinta aikaa toteuttaa mainontaa digitaalisten tienvarsitaulujen avulla. Lue tästä kolme vinkkiä toimivan digiulkomainonnan toteuttamiseen syksylle ja talvelle.

- Julkaistu: 21.6.2021
- Tutkimus
- Lukuaika: 2 minuuttia
Mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta. Digitaalisen ulkomainonnan työryhmä selvitti.
Vuonna 2019 aloitti digitaalisen ulkomainonnan työryhmä, jonka pyrkimyksenä on luoda kilpailukykyä ylläpitäviä standardeja sekä tuoda parhaita käytäntöjä maailmalta Suomeen. Tänä vuonna työryhmän keskeisimpänä tavoitteena on ollut edistää toimialaa sekä lisätä ymmärrystä toimialaa kohtaan. Työryhmä koostuu markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoista, jotka edustavat mm. mainostajia, mediatoimistoja, mainostoimistoja sekä mediatarjoajia.

- Julkaistu: 25.2.2021
- Artikkeli
- Lukuaika: 2,5 minuuttia
Digitaalinen ulkomainonta: joustavin, innovativiisin sekä luovin mainoskanava.
Digitaalisten mainoskanavien merkitys on korostunut viime vuosina, sillä mainonnan halutaan olevan innovatiivista, kohdennettua, realiaikaista, luovaa sekä mainonnan toteuttamisen mahdollisimman joustavaa. Juurikin digitaalisuus on tehnyt myös ulkomainonnasta: luovan, innovatiivisen sekä joustavan mainoskanavan. Jo nyt digitaalisen ulkomainonnan avulla on mahdollista tehdä erittäin näyttäviä, luovia sekä mieleenpainuvia mainoskampanjoita.

- Julkaistu: 2.2.2021
- Artikkeli
- Lukuaika: 3 minuuttia
Digitaalinen ulkomainonta: taktista- vai brändimarkkinointia?
Vuonna 2019 aloitti digitaalisen ulkomainonnan työryhmä, jonka pyrkimyksenä on luoda kilpailukykyä ylläpitäviä standardeja sekä tuoda parhaita käytäntöjä maailmalta Suomeen. Tänä vuonna työryhmän keskeisimpänä tavoitteena on ollut edistää toimialaa sekä lisätä ymmärrystä toimialaa kohtaan. Työryhmä koostuu markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoista, jotka edustavat mm. mainostajia, mediatoimistoja, mainostoimistoja sekä mediatarjoajia.

- Julkaistu: 11.1.2021
- Ajankohtaista
- Lukuaika: 2 minuuttia
Tavoita äänestäjät kuntavaaleissa isoilla ulkomainospinnoilla.
Kuntavaalit järjestetään 18.4.2021 ja ennakkoäänestys pidetään 7. – 13.4.2021. Olemme koonneet tähän artikkeliin ehdokkaille sekä puolueille keskeisimmät tiedot sekä ohjeet kevään kuntavaalien ulkomainontaan liittyen.

- Julkaistu: 14.12.2020
- Artikkeli
- Lukuaika: 5 minuuttia
Kaikki mitä sinun tulee tietää digitaalisesta ulkomainonnasta.
Tällä hetkellä monet toimijat suunnittelevat jo kovaa vauhtia ensi vuoden markkinointiaan. Markkinointi, kuten moni muukin asia yhteiskunnassa on kokenut ison muutoksen digitalisaation myötä viimeisten vuosien aikana. Tämä on osaltaan vaikuttanut siihen, että mainostajat joutuvat entistä enemmän miettimään mitä mainoskanavia käytetään sekä mihin ja miten niitä käytetään.

- Julkaistu: 20.10.2020
- Tutkimus
- Lukuaika: 2,5 minuuttia
Ohjaa asiakkaasi verkkoon digitaalisen ulkomainonnan avulla.
Digitaalinen ulkomainonta on massamedia sanan varsinaisessa merkityksessä ja todennäköisesti myös viimeinen massamedia, joka tullaan koskaan näkemään. Digitaalisen ulkomainonnan ehdottomana etuna on sen laaja tavoittavuus eri ikäryhmissä sekä yhteiskuntaluokissa.