Digitaalinen ulkomainonta

Kymenlaakso, Etelä-Karjala, Etelä-Savo & Päijät-Häme

Tavoita asiakkaasi neljässä eri maakunnassa vilkkailla tieosuuksilla.

Vuonna 2018 Suomen johtava tutkimuskeskus Kantar TNS teki tutkimuksen ulkomainonnan tavoittavuudesta. Kyseisen tutkimuksen mukaan ulkomainonta tavoittaa 97% väestöstä. Ulkomainonta jätti taakseen tavoittavuudessa mm: verkko-, tv-, suoratoistopalvelu-, internet-, sanoma- ja aikakauslehti sekä radiomainonnan.

Tarjoamme mahdollisuuden digitaalisen ulkomainonnan toteuttamiseen eri paikkakuntien keskeisimillä sisääntuloväylillä, liikenteen solmukohdissa sekä keskeisimmillä kauppapaikka-alueilla neljässä eri maakunnassa.

Markkinointia, jonka luvut puhuvat puolesta.

Digitaalinen ulkomainosverkostomme kattaa yhteensä 14 digitaalista tienvarsitaulua yhdeksällä eri paikkakunnalla. 

0
Mainostaulua
0
Paikkakuntaa
0
OTC / vko

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.

Kampanjan onnistumisen edellytyksenä voidaan yleisesti pitää: tavoittavaa markkinointikanavaa, mutta yhtä keskeisesti siihen liittyy myös huolellinen kampanjasuunnittelu sekä laadukas mainosaineiston graafinen suunnittelu. 

Kampanjan suunnittelu

Mikäli haluat saada kaiken irti kampanjastasi - tulee se suunnitella ajatuksella. Tarjoammekin asiakkaillemme digitaalisen ulkomainoskampanjoiden suunnitteluun apua useiden satojen ulkomainoskampanjoiden kokemuksella. Älä siis turhaan jää miettimään, mikä voisi toimia - vaan kerro tavoitteesi ja me kerromme, kuinka kampanja tulisi toteuttaa, jotta pääset tavoitteeseesi.

Graafinen suunnittelu

Tehokkaan markkinointikanavan, huolellisen kampanjasuunnittelun lisäksi kampanjoinnin tehokkuuteen ja mieleenpainuvuuteen vaikuttaa laadukas mainossisältö. Erityisesti digitaalisessa ulkomainonnassa tarkoin mietitty visuaalinen ilme parantaa tutkitusti kampanjan tehokkuutta. Täten älä siis jää miettimään, minkälainen mainos voisi olla hyvä - vaan jätä graafisen suunnittelun työ meille ja keskity seuraamaan tuloksia.

Tutkittua tietoa digitaalisesta ulkomainonnasta.

Olemme koonneet tähän keskeisimpiä tutkimustietoja ulkomainonnasta sekä sen tavoittavuudesta. Lähdeaineistona ovat olleet mm. Kantar TNS:n sekä korkealuokkainen digitaalisen ulkomainonnan mediaostaja Ocean:in tutkimukset. 

Ocean:in tutkimukseen osallistui mm. mediatoimistojohtajia sekä asiantuntijoita ulkomainonnan sektorilta yhteensä 204 henkilöä.

Kun ihmiset liikkuvat ulkona, he eivät ole kongnitiivisesti niin kuormittuneita kuin sanomalehteä lukiessaan tai netissä surffatessaan. Kaduilla pitää toki keskittyä liikenteeseen, mutta muuten ihmisillä on enemmän resursseja havainnoida ympäristöä. Siksi he havaitsevat mainoksia helpommin. – Kantar TNS, 2019.

Keskeiset tutkimustulokset Oceanin sekä Kantar:in eri tutkimuksista:

Tavoita asiakkaasi juuri siellä, missä he liikkuvat.

Voit toteuttaa mainoskampanjasi koko verkostoamme hyödyntäen tai ainoastaan kaupunki tai taulukohtaisesti. Tutustu viereisestä karttapalvelusta kaikkiin mainospintoihimme sekä niiden sijainteihin sekä keskeisimpiin mediatietoihin.