Muut artikkelit

Jaa sisältö:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Nyt jos koskaan on se aika, kun digiulkomainontaan kannattaa panostaa.

Kuluttajien luottamusindikaattorin saldoluku on madellut koko vuoden alhaalla. Tämä ilmenee tilastokeskuksen kuluttajaluottamuksen mittauksessa. Tällä hetkellä eletään epävarmoja aikoja ja samoin tulevaisuus näyttää myös monin tavoin epävarmalta. Mitä tämä tarkoittaa mainonnalle?

Kaikesta epävarmuudesta huolimatta tämä on yrityksille se aika, jolloin mainontaan kannattaa panostaa. Miksi ihmeessä? 

Useat tutkimukset toteavat, että panostamalla taantuman aikaan markkinointiin saman määrän tai ylipanostamalla – saavutetaan niin taantuman aikana kun myös taantuman jälkeen markkinointiin sijoitetulle pääomalle parempi tuotto. Myös ne toimijat, jotka kykenevät jatkamaan tai jopa kasvattamaan mainonnan panostuksiaan läpi taantuman, saavat myös mainontaan käytetylle rahalle entistä paremman vastineen. 

Nyt jos koskaan on se aika, kun digiulkomainontaan kannattaa panostaa.

Digitaalinen ulkomainonta mahdollistaa monenlaiset mieleenpainuvat mainoskampanjat niin pienille, kuin suuremmillekin budjeteille. Digitaalinen ulkomainonta tarjoaa rauhallisen mediaympäristön, laajan tavoittavuuden ja digitaalisuus takaa riittävän joustavuuden kampanjoiden toteuttamiselle muuttuvissa tilanteissa sekä erinomaiset mahdollisuudet viestien kohdentamiselle eri tavoin. 

Autamme mielellämme sinua rakentamaan toimivan, mieleenpainuvan sekä tehokkaan digitaalisen ulkomainoskampanjan – juuri teidän tarpeisiin. Ota meihin yhteyttä ja kerromme mitä hienoja onnistumisia digiulkomainonnan puolella on viime vuosina tehty sekä miten haastavina aikoina juuri teidän kannattaa ottaa DOOH-mainonta osaksi mainonnan kokonaisuutta.

Lähde: Kuluttajaluottamuksen tutkimus

https://stat.fi/julkaisu/ckta4sm6g7ffo0c44wqg57h5i

Uusi kumppanuussopimus on paras ja halvin tapa toteuttaa brändimainontaa.

Yli 1000 toteutettua mainoskampanjaa ovat opettaneet, että parhaat tulokset luodaan yhteistyöllä sekä suunnitelmallisuudella. Tämän takia pyrimmekin viemään asiakkaidemme ulkomainonnan toteutuksia kampanjalähtöisestä toteuttamisesta kohti suunnitelmallista pidempiaikaista tehokasta ja strategista mainontaa. 

Tämän takia olemme julkaisseet uuden kumppannuussopimus mallimme, joka tarjoaa kaikille mainostajille parhaat edut ulkomainonnan toteuttamiseen. Haluatteko te mukaan kasvavaan kumppaniasiakkaiden joukkoon, jotka nauttivat parhaista eduista?

Uusi kumppanuussopimus on paras ja halvin tapa toteuttaa taktista- ja brändimainontaa.

Varaa kumppanuussopimuksen esittelyä koskeva TEAMS -palaveri alta.

Palaverissa käymme läpi kumppanuussopimuksen sisällölliset mahdollisuudet sekä kartoitamme juuri teidät tarpeisiin sopivan kokonaisuuden. Lisäksi käymme läpi parhaita kampanjatoteutuksia sekä viimeisintä tutkimustietoa niin brändi- kuin taktiseen mainontaan liittyen.

Palaverin kesto on n. 45 minuuttia.

    Ottamalla yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta hyväksyt, että tallennamme ja käsittelemme tietojasi tietosuojalain 1050/2018 mukaisesti. Lue tästä tietosuojalauseke.