Muut artikkelit

Jaa sisältö:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Digitaalisesta ulkomainonnasta apua rekrymarkkinointiin?

Tällä hetkellä monella toimialalla on kova pula työntekijöistä. Samaan aikaan uusia toimenpiteitä rekrymarkkinointiin mietitään HR- sekä markkinointiyksiköissä työntekijöiden löytämiseksi. Tähän artikkeliin onkin koottu rekrytoijien ajatuksia siitä, mitä mahdollisuuksia digitaalinen ulkomainonta tuo rekrymarkkinointiin muihin kanaviin nähden.

Rekrymarkkinointia on toteutettu yleisesti erilaisissa työnhakukanavissa, jossa työntekijät ja työnantajat kohtaavat, mutta varsinkin tällaisina aikoina, kun työntekijöistä on kova pula, on hyvä pohtia myös muita mahdollisuuksia mediakanavien kirjosta. Kauttamme on toteutettu useita onnistuneita rekrykampanjoita digitaalisen ulkomainonnan avulla ja alle onkin lisatattu koettuja hyötyjä rekrytoijien näkökulmasta.

  • Digitaalisella ulkomainonnalla saavutetaan laaja tavoittavuus paikkakunnalla.
  • Digitaalinen ulkomainonta tarjoaa ’’normaalista’’ poikkeavan ympäristön mainonnalle ja juuri tämä poikkeavuus lisää yllätyksellisyyttä, joka vastaavasti lisää mainonnan huomioarvoa.
  • Nuorten tavoittaminen koetaan haasteelliseksi lähes kaikissa markkinoinnin ja mainonnan toteutuksissa, niin myös rekrytoinnissa. Digitaalinen ulkomainonta mahdollistaa ihmisten tavoittamisen ikäryhmästä sekä yhteiskuntaluokasta riippumatta, joten se tarjoaa myös erinomaisen väylän nuorten tavoittamiselle.
  • Osa rekrytoijista kokee, että etenkin nyt, kun työntekijöitä pyritään löytämään myös ei-aktiivisesti töitä hakevien joukosta, luo digitaalinen ulkomainonta mahdollisuuden tavoittaa nämä henkilöt houkuttelevalla sekä huomiota herättävällä tavalla. 

Voidaankin todeta, että dooh-mainonnalla on monia hyötyjä myös rekrymarkkinoinnin näkökulmasta. Mikäli olet siis kiinnostunut rekrymarkkinoinnista digitaalisen ulkomainonnan avulla, ota meihin yhteyttä ja katsotaan juuri teidän tarpeisiin sopiva kampanja. Löydät alta linkit yhteydenottoa sekä mainosverkostomme tarkastelua varten.