DOOH, digitaalinen ulkomainonta

Eduskuntavaalit 2023

Eduskuntavaalit järjestetään tulevana vuonna sunnuntaina 2.4.2023. Kansanedustajat valitaan 13 vaalipiiristä vaalikaudelle 2023-2027.

Digitaalinen ulkomainonta onkin erinomainen väylä äänestäjien tavoittamiseen sekä aktivoimiseen. Kauttamme saat yksinoikeudella kattavan sekä mieleenpainuvan digiulkomainoskampanjan kaikissa Kaakkois-Suomen sekä Päijät-Hämeen vaalipiirin keskeisimmissä kaupungeissa.

Aiemmat eduskuntavaalit -19, kuntavaalit -21 sekä aluevaalit -22 ovat osoittaneet, että digitaalinen ulkomainonta toimii erinomaisesti vaalimainonnassa ja tämä on näkynyt myös siinä, että edellä mainituissa vaaleissa mainospaikkamme ovat olleet jo hyvissä ajoin loppuunmyyty.

Toimi ajoissa ja varaa näkyvyytesi ensi vuoden vaaleihin jo nyt.

6.3.2023 - 2.4.2023

Vaalikampajointia

22. – 28.3.2023

Ennakkoäänestys kotimaassa

2.4.2023

Varsinainen vaalipäivä

Yli 80% läpimenneistä hyödynsi ulkomainontaa eduskuntavaaleissa 2019

Vuoden 2019 eduskuntavaaleissa Kaakkois-Suomen vaalipiirin läpimenneistä ehdokkaista 80,95% hyödynsi ulkomainontaa omassa kampanjoinnissa. Tämä käy ilmi ehdokkaiden vaalirahoitusilmoituksista, jotka löytyvät osoitteesta: vaalirahoitusvalvonta.fi.

Miksi digitaalinen ulkomainonta ?

1. Laaja tavoittavuus kaikissa eri ikäryhmissä

Digitaalinen ulkomainonta tavoittaa laajasti ihmisiä eri ikäryhmistä. Mainontaa katuympäristössä kohtaavat niin nuoret, kuin vanhemmat ja se onkin digiulkomainonnan ehdoton etu vaalikampanjoinninkin näkökulmasta.

2. Laaja tavoittavuus eri sosioekonomisissa luokissa

Digitaalisen ulkomainonnan avulla tavoittaa myös laajasti ihmisiä eri sosioekonomisissa luokissa verrattuna esimerkiksi mediaympäristöihin, joidenka sisältöjen katselu edellyttää esimerkiksi maksullista jäsenyyttä kyseisessä mediaympäristössä.

3. Rauhallinen mediaympäristö = huomioarvo

Digitaalisen ulkomainonta huomataan. Syykin on selkeä, Kantar TNS tutkimuslaitoksen mukaan vaikka autoilijan tulee keskittyä ensisijaisesti liikenteeseen on hänellä liikenteessä enemmän resursseja havaita mainontaa, kun nettiä selatessa tai lehteä lukiessa. Lisäksi myös taulujen fyysinen koko sekä sisällön vaihtuvuus ovat itsessään huomiota herättäviä elementtejä.

4. Digitaalisuuden joustavuus

Digitaalisuus on tuonut joustavuuden ulkomainontaan. Digitaalisuuden ansiosta voit hyödyntää erilaisia sisältöjä, pyörittää esimerkiksi useiden ehdokkaiden kuvia tai vaalisloganeja sekä voit kohdentaa myös mainontasi juuri haluamaasi ajankohtaan päivän tai kellonajan mukaan. Digiulkomainonnalla takaat siis joustavan ulkomainostoteutuksen vaaleissa.

Kiinnostaako digiulkomainonta?

Ehdokas, paikallisyhdistys, puolueen piiri oletko kiinnostunut vaalimainonnan toteuttamisesta digiulkomainonnan avulla ? Ota meihin yhteyttä viereisellä lomakkeella ja katsotaan juuri teidän tarpeisiin sopiva digitaalinen ulkomainoskampanja.

Voit olla myös suoraan yhteydessä meihin puhelimitse tai sähköpostitse:

Jasse Mertaranta
p. 050 4111 228
jasse@mertsi.fi

    Vaalimainonnan kampanja-alue:*



    Ottamalla yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta hyväksyt, että tallennamme ja käsittelemme tietojasi tietosuojalain 1050/2018 mukaisesti. Lue tästä tietosuojalauseke.