Muut artikkelit

Jaa sisältö:

Facebook
Twitter
LinkedIn

3 vinkkiä syksyn ja talven digiulkomainontaan

Päivät lyhenevät ja illat hämärtyvät, mutta digiulkomainonnan huomioarvo vain voimistuu. Syksy ja talvi onkin mitä erinomaisinta aikaa toteuttaa mainontaa digitaalisten tienvarsitaulujen avulla. Lue tästä kolme vinkkiä toimivan digiulkomainonnan toteuttamiseen syksylle ja talvelle.

  1. Toistolla vaikuttavuutta

Riittävä toisto luo mieleenpainuvuutta ja vaikuttavuutta mainonnallesi. Suosi siis ajallisesti pidempiä kampanjoita, lyhyiden mainoskampanjoiden sijaan. Meiltä saat myös erinomaiset alennukset pidempiin mainoskampanjoihin.

2. Hyödynnä digitaalisuuden mahdollistama realiaikaisuus sekä ajankohtaisuus

Hyödynnä digitalisuuden mahdollistama sisällön realiaikaisuus esimerkiksi tarttumalla puheenaiheena olevaan asiaan tai ilmiöön, huomioi viestissäsi ajankohta (esim. sää, viikonpäivä, vuodenaika) sekä kiteytä rohkealla tavalla mainontasi ydinviesti ajankohtaan sopivaksi.

3. Sisällön vuorovaikutteisuus

Tutkitusti useat ihmiset ajavat päivien aikana samoja ajoreittejä. Digiulkomainonnan avulla voit siis luoda vuorovaikutteisuutta katsojan sekä mainonnan välille. Tämä voidaan toteuttaa esimerkiksi: kahdella erilaisella mainossisällöllä, jossa puhutellaan samaa ihmistä eri sisältöisellä viestillä aamulla ja iltapäivällä.

Näiden muutaman vinkin lisäksi, digitaalinen ulkomainonta tarjoaa useita muitakin erinomaisia kampanjan toteutustapoja, joista lisätietoja saat meiltä aina kampanjavarauksien yhteydessä.

5 maakuntaa, 10 paikkakuntaa ja yli 1,2 miljoonaa bruttokontaktia viikossa

Mainoverkostomme kattaa 10 eri paikkakuntaa, jotka ovat Kouvola, Kotka, Hamina, Lahti, Lappeenranta, Imatra, Porvoo, Mikkeli, Vaalimaa, Savitaipale. Koko verkostomme avulla mainostajat saavuttavat jopa yli 1,2 miljoonaa bruttokontaktia.

Alla olevista painikkeista pääset tutustumaan koko mainosverkostoomme sekä lähettämään tarjouspyynnön.