Muut artikkelit

Jaa sisältö:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Syksy ja talvi digiulkomainonnan parasta aikaa
Syyskuu on käynnissä ja talvi kolkuttelee jo ovella. Varma merkki talven saapumisesta on se, että ensimmäiset joulukonvehdit ovat täyttäneet jo kauppojen hyllyjä. Syksy ja talvi ovatkin erinomaista aikaa digiulkomainonnalle. Samaan aikaan, kun päivät ja illat pimenevät, on digiulkomainonnan huomioarvo kaikkein korkeimmillaan. Digiulkomainonnan avulla voit kohdata arjessa asiakkaasi ja viestiä ohittamattomalla sekä mieleenpainuvalla tavalla. Yhtiömme on myynyt digiulkomainontaa vuodesta 2018 alkaen sadoille asiakkaille, jonka kokemuksen avulla pystymme auttamaan juuri teitä saavuttamaan digiulkomainonnalla tuloksia. Digiulkomainontaa voi käyttää erittäin monipuolisesti sekä hyvin erilaisiin tarpeisiin, mutta tässä kaksi (2) keskeistä syytä miksi digiulkomainonta on erinomainen valinta juuri syksyllä ja talvella:
  • Rauhallinen mediaympäristö ja mainonnan toisto kaiken mainonnan peruslähtökohta on se, että mainonta tulee ylipäätään havaituksi ja riittävän monta kertaa. Digitaaliset tienvarsitaulumme sijaitsevat paikoilla, joissa on paljon liikennettä, mutta mediaympäristö on tästä huolimatta rauhallinen. Samaan aikaan, kun esimerkiksi verkossa (internet/uutismediat) ärsykkeiden määrä on korkea, on digiulkomainonnan ympäristö rauhallinen ja täten mainontasi ei jää huomiotta. Monia tieosuuksia, jossa digitaaliset tienvarsitaulut sijaitsevat ajetaan yksittäisen ihmisen toimesta useamman kerran päivässä ja viikossa, joten mainontasi saa tätä kautta asiakkaissa myös riittävän suuren toistomärään.

  • Laaja tavoittavuus digiulkomainonnan avulla tavoitat eri ikäryhmät, eri sosioekonomiset luokat ja tekee mainonnan tavoittavuudesta laajan, joka sopii erinomaisesti tunnettauuden lisäämiseen. Jos haluat olla paikkakunnallasi ensimmäisenä mielessä (top of mind), kun tuotteen tai palvelun hankintaa pohditaan, on digiulkomainonnasta tähän hyötyä. Vuosien varrella olemme keränneet myös paljon erilaista dataa ja tietoa siitä minkälaisilla panostuksilla eri toimialoilla voidaan saavuttaa top-of-mind -tilanne markkinoinnin keinoin, kerromme tästä mielellämme lisää.

Oletko kiinnostunut digiulkomainnosta?

Käy tutustumassa tarkemmin mainosverkostoomme tai ota suoraan yhteyttä meihin ja pyydä tarjous.