Screenien määrä
1
Mainospintaa yht. (m2)
1
Vuoden 2025 kunta- ja aluevaalien mainospaikat ovat nyt myynnissä!
Helsingin digitaalinen ulkomainosverkostomme tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden niin brändimainonnan, kuin myös taktisenmainonnan toteuttamiseen kolmessa eri kohteessa neljän screenin osalta.
Helsingin screenit sijaitsevat Mannerheimintiellä etelän ja pohjoisen suuntaan, Paciuksenkadulla sekä Yliopistonaukiolla.
Mediatiedot
Löydät tästä Helsinkiä koskevat olennaiset mediatiedot, kuten mainospintojen määrän paikkakunnalla, yksittäisen mainospintojen määrän yhteensä (m2), mainoksen minimi näyttökertamäärän / per vko sekä OTC-kontaktiluvun / per viikko
Digitaalinen ulkomainonta (DOOH) kasvaa ja kehittyy kovaa vauhtia ja on yhä useamman toimijan markkinointimixissä mukana. Olemme keränneet tähän viisi tärkeää syytä miksi digitaalinen ulkomainonta kannattaa ottaa osaksi markkinointia.
Kun ihmiset liikkuvat ulkona, he eivät ole kognitiivisesti niin kuormittuneita kuin sanomalehteä lukiessaan tai netissä surffatessaan. Kaduilla pitää toki keskittyä liikenteeseen, mutta muuten ihmisillä on enemmän resursseja havainnoida ympäristöä. Siksi he havaitsevat mainoksia helpommin. – Kantar TNS 2019.
Digitaalinen ulkomainonta tavoittaa laajasti ihmisiä iästä sekä yhteiskuntaluokasta riippumatta. Nimenomaan se, että ulkomainontaa näkevät kaikki ulkona liikkuvat ihmiset, eivätkä jonkin sisällön parissa aikaa viettävät ihmiset – tekee tämä digiulkomainonnasta erittäin tavoittavan mediakanavan suhteessa kaikkiin muihin mediakanaviin.
Tutkitusti digiulkomainonnan tarjoama rauhallinen mediaympäristö sekä huomiota herättävät suuret digitaaliset mainospinnat luovat itsessään jo mainonnalle korkean huomiarvon.
Digitaalisuus tuo mahdollisuuden kohdentaa sisältöä helposti maantieteellisesti sekä päivä tai kellonaika perusteisesti. Digitaalisuus tuo myös monipuolisemman mahdollisuuden erilaisten sisältöjen hyödyntämiselle. Voidaankin todeta, että digitaalisuus tuo itsessään ulkomainontaan ketteryyden ja joustavuuden, joka mahdollistaa hyvinkin luovat ja teknologioihin perustuvat kampanjatoteutukset.
Digitaalinen ulkomainonta, kuten perinteinen ulkomainonta on yksi edullisimpia mediamuotoja, kun huomioidaan hinta suhteessa kontaktimääriin. Tämän ansiosta se sopii taktisiin mainoskampanjoihin sekä pidempiaikaiseen brändimarkkinointiin.
Digitaalisuuden sekä vaihtuvien sisältöjen ansiosta digitaalinen ulkomainonta on vuorovaikutteinen mediakanava, joka mahdollistaa sisällön osalta aidon vuorovaikutteisen tarinan kerronnan mahdollisuuden.
Viereisestä karttapalvelusta löydät kaikki mainospintamme sekä näiden tarkat sijainnit. Voit tarkastella kartasta myös jokaisen mainospinnan keskeisimpiä mediatietoja, kuten kontaktilukuja sekä viikoittaisia näyttökertamääriä.
Oletko kiinnostunut mainonnasta Helsingissä tai muualla? Pyydä tarjous eri kampanjakokonaisuuksista alla olevan painikkeen kautta, tarjouspyynnön teko kestää 10 sekunttia ja tarjouksen saat viimeistään 24h kuluessa.
Mertsi-media on vuonna 2018 toimintansa aloittanut digitaalisen ulkomainonnan mediamyynti yhtiö. Kauttamme toteutat ulkomainoskampanjat Kymenlaakson, Etelä-Karjalan, Päijät-Hämeen, Etelä-Savon sekä Uudenmaan maakuntien suurimmissa kaupungeissa. Digiulkomainonnassa vain mielikuvituksesi on rajana – autamme sinua tavoittamaan ja vaikuttamaan kohderyhmääsi.
Mertaranta & Silén Production Oy
Y-tunnus: 2755336-9
Katajaharjuntie 9A
45720 Kouvola
Yhtiömme on kuulunut viisi (5) vuotta peräkkäin korkeimpaan AAA-luottoluokitukseen, joka on osoitus meille määrätietoisesta asiakkaiden palvelemisesta.