Mainospaikat

Suur-pahvitaulupaikat

Vuokraamme Suur-mainostaulupaikkoja Kotkan vilkkaalta Hyväntuulentieltä, jossa mainospaikoillamme tavoitat jopa yli 21 000 ajoneuvoa / vuorokaudessa. Mainospaikkoja on eri kokoisina ja molempiin Kotkan sekä Haminan suuntaan liikuttaessa.

Led-mainostaulut (Kouvola)

Omistamme sekä hallinnoimme Kouvolassa kolmea suurta (n. 4m x 3m) 12m2 kokoista Led-mainostaulua. Suuret 12m2 kokoiset taulut on sijoitettu keskeisille sisääntulo- sekä poistumisväylille Kouvolaan. Paikat sijaitsevat: Kauppalankadulla, Kymenlaaksontiellä sekä Kuusaantiellä-Sipilänmäessä.

Led-mainostaulut (Kotka)

Omistamme sekä hallinnoimme Kouvolassa kolmea suurta (n. 4m x 3m) 12m2 kokoista Led-mainostaulua. Suuret 12m2 kokoiset taulut on sijoitettu keskeisille sisääntuloväylille Kotkaan saavuttaessa. Paikat sijaitsevat: Mussalontiellä, Merituulentiellä sekä Hyväntuulentiellä.

ENNAKKOVARAA MAINOSTILAA NYT MYÖS HAMINASTA

Nyt sinulla on mahdollisuus ennakkovarata mainostilaa myös Haminaan sijoitettavalta Led-mainostaululta. Taulu tullaan sijoittamaan Rautatienkadulle / Mullinkoskensillan luokse kaupunkiin päin tultaessa. Taulu on koo’oltaan n. 12m2 kokoinen.

ULKOMAINONTA TOIMII - MIKSI ?

Ulkomainonta säilyttää asemansa massamediana. Ulkomainonta yhdessä television ja radion kanssa tarjoaa laajan peiton, jolla tavoittaa suuret joukolle ihmisiä. Ulkomainonnan tavoittavuus ja yleisö on enimmäkseen immuunia median eroosiolle ja pirstaloitumiselle joille TV ja printti ovat joutuneet alistumaan.

Ulkomainonnalla on jopa 90 %:n tavoittavuus. Lähde: Clear Channel.

Digitaalinen ulkomainonta luo mainostajille uusia mahdollisuuksia korkealuokkaisissa ympäristöissä kuten ostoskeskuksissa ja lentokentillä. Digitaaliset yksiköt vastaavat vain 5 % globaalista OOH inventaarista, mutta niistä tulee 14 % mainostuloista. Lähde: Clear Channel.

Programmatic tekniikat, kuten kuluttajadatan hyödyntäminen ja mobiili-paikannustieto, auttavat brändejä tuomaan oikean viestin oikeassa paikassa oikeaan aikaan kuluttajien tietoisuuteen. Lähde: Clear Channel

“Natiivi” on tämän hetken muotisana mainoskampanjoille jotka erottuvat tavanomaisesta formaatista ja ovat vaikuttavampia´.

Ulkomainonnalla on pitkä historia luovasta formaattien kanssa leikittelystä, joka viihdyttää ja sitouttaa kuluttajia. Ulkomainonta voi olla reaaliaikaista. Digitaalinen yhteys tarkoittaa myös että ulkomainoskampanjoissa voi olla dynaamisia elementtejä kuten aika, live tapahtumat tai sää. Lähde: Clear Channel.